Dedi Naber Dedim İyidir Dinle Şarkı Sözleri

: Dedi Naber Dedim İyidir video izle, Dedi Naber Dedim İyidir indir, Dedi Naber Dedim İyidir izle, Dedi Naber Dedim İyidir dinle, Dedi Naber Dedim İyidir video indir, Dedi Naber Dedim İyidir seyret...


Dedi Naber Dedim İyidir



kelek karpuz vıyyyy

bıyıkta ayran eyyy

pazartesi ıyyyy

baş ağrısı eyyyy

sıcak bira eeeyyyyy

megan fox yeeaahhhh

tutti furutti ouuvvvv

köpek yavrusu ayyyyy

batesmotel roooo

sütlü nuri yeeeaaaa

buz gibi bira yeeaahh

nassın eyisin eyyy

naptın nettin nee

ye kürküm yeeee

görüntü gitti aaaaaaaaaaa

görüntü geldii yeeaaaa

aldedimi neeeeeeeeeeeee

zıııt erenköy aaa

komşu komşu huuuu

yalnız kızlar aaaaayyyy

şimdi bi de ” ı ” ıııııııı

pişmiş aşa suuuuuu

ses efekti şşş

şimdi dinle

yaza girdik ne ki gölge çok sıcak geçer gecesi de öyle

bara girdim hani barmen bırak boşver gelmesin madem

hatunu gördüm bira elinde açtı kapağı fıss dedi akabinde

buz gibi oldu kanım dondu benim biramın üzerine de kondu

dedi naber,dedim iyidir,dedi eee dedi, dedi nee dedi, iyidir, dedim ne dedin?, dedim ne dedi, kim dedim dedi, kim ne dedi dedi

hava sıcaktı beynim aktı
döktüm birayı kafayı kafa açtı
çektim kafayı kafayı biri açtı
açtım kafayı birayı kapak açtı

Kategori:



Yorum Gönder: