Tripkolik Hani Nerde Dinle Şarkı Sözleri

: Sevemez Kimse Seni Benim Sevdiğim Kadar video izle, Sevemez Kimse Seni Benim Sevdiğim Kadar indir, Sevemez Kimse Seni Benim Sevdiğim Kadar izle, Sevemez Kimse Seni Benim Sevdiğim Kadar dinle, Sevemez Kimse Seni Benim Sevdiğim Kadar video indir, Sevemez Kimse Seni Benim Sevdiğim Kadar seyret...


Yep yeni 2010 Şarkısı Hani nerde… Şarkının videosunu ekledim hemen altınada şarkı sözlerini.. iyi dinlemeler..



Sen ordasın uzam bana çok uzakta

Düşlerimde silindi gitti yar seninle

Ellerimde üşür olmayınca ellerinde

Severdi beni ellerinde

Nerde

Kalp ağladı

Dayanmaya gücüm kalmadı

Çok severdim ama kalbimi yaktında attın

Dön diyemem

Sözlerinde bende saklı

Bitti bu aşkda sende gidenlerden farksız

Yağdı yağmur

Buram buram sen kokarsın

Ah bu şehir

İçimde dert biter mi sandın

Bak gidince resmi kaldı ellerimde

İsmi saklı ellerine dayanmak daha zor bir rüyaydı

Hayallerimde hep sen vardın

Sormadılar bana

Ah düşümden erken uyandım

Sözlerimde isterimde herşeyimle

Bir dilektim ben seninle

Hani nerde

tripkolic hani nerde

tripkolic hani nerde



qarizma 2010, qarizma ft tripkolic, tripkolic 2010, qarizma, tripkolic, qarizma, qarizma 2010, qarizma ft tripkolic, tripkolic 2010, qarizma 2010, qarizma ft tripkolic, tripkolic 2010, qarizma, tripkolic, qarizma, qarizma 2010

Qarizma ft tripkolic – hani nerde dinle, Qarizma ft tripkolic – hani nerde izle, Qarizma ft tripkolic – hani nerdesözleri, Qarizma ft tripkolic – hani nerde şarkı sözü, Qarizma ft tripkolic – hani nerde 2010, Qarizma ft tripkolic – hani nerde düet


Kategori:



Yorum Gönder: